Vragen, opmerkingen of klachten?
Wij willen onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn!
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij de afdeling service elke dag voor u klaar staan. De afdeling service is er om u te helpen bij mogelijke vragen, om onze dienstverlening te verbeteren of om u te helpen wanneer u niet tevreden bent. Ons team staat van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 18:00 voor u klaar en wij streven er naar om binnen een werkdag contact met u op te nemen.
Toch iets mis gegaan of niet tevreden?
Wij doen ons uiterste best om alles zo goed en soepel mogelijk te laten verlopen. Uiteraard kan het soms voor komen dat er toch iets mis gaat, iets beschadigd of u niet tevreden bent met de aan u geleverde producten of diensten. In dit geval kunt u contact opnemen met onze afdeling service. Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen door het sturen van een mail naar service@tuinhoutdiscount.nl. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommisie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommsie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Vragen over onze producten of diensten?
Heeft u vragen over onze producten of diensten? Geen enkel probleem! Wij verzoeken u eerst een kijkje te nemen op onze pagina veel gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag daar niet bij? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen door ons te bellen of te mailen naar service@tuinhoutdiscount.nl.
Verbeterpunten of tips?
Ook bij verbeterpunten of tips kunt u bij ons terecht. Heel graag zelfs! Wij streven altijd naar een betere service en tips zijn hierom van harte welkom.